پرداخت از طریق درگاه اینترنتی

این روش ساده ترین، راحت ترین و سریع ترین روش پرداخت می باشد. فقط کافیست تا با مراجعه به خودپرداز بانک خود، اقدام به فعال سازی و دریافت رمز دوم کارت (رمز اینترنتی) خود کنید. سپس در سیستم ما عضو شده و اقدام به ثبت سفارش خود کنید؛ و در مرحله آخر با انتخاب گزینه “پرداخت آنلاین” به صفحه مربوط به بانک انتقال می یابد و با وارد کردن مشخصات کارت خود، فرآیند خرید را تکمیل کنید.

واریز به حساب

در این روش شما می توانید به دو صورت اقدام کنید :

1- مراجعه به یکی از شعب بانکهای ملی ، صادرات ، قوامین و واریز وجه به حساب (جهت دریاف شماره حساب ها با تلفن های شرکت تماس حاصل فرمایید)

2- مراجعه به شعبه بانکی که در آن صاحب حساب هستید و واریز وجه از طریق شبکه “ساتنا”

توجه :  برحسب اعلام بانک مرکزی ج.ا.ا ساعات کار سامانه ساتنا در تمامی بانک ها در روزهای شنبه لغایت چهارشنبه از ساعت 8 تا 13 و پنجشنبه ها از ساعت 8 تا 12 می باشد. لازم به توضیح است در صورتیکه مشتریان بعد از ساعات فوق و از طریق شعب یا بانکداری اینترنتی مبادرت به صدور حواله ساتنا نمایند، حواله مزبور در روز کاری بعد به بانک مقصد ارسال می شود.

پرداخت نقدی

با مراجعه به دفتر مركزي شرکت اتصال شبکه واقع در تهران- خ کریم خان- خ ویلا- کوچه خسرو- پلاک 42- واحد7 مي‌توانيد مبلغ مورد نظر خود را بصورت چك، وجه نقد و يا کارت هاي بانکي عضو سيستم شتاب پرداخت نمائيد و یا با مراجعه به یکی از شعب بانک های زیر وجه خود را واریز نمائید.

علاقه مندی ها 0
مقایسه